Lazer Lipoliz

Lazer Lipoliz uygulaması, diod lazer ışını kullanılarak, doğrudan yağ hücresinin zarının patlatıldığı bir işlemdir. Lazer ışınları ısı enerjisine dönüşmekte ve bu sayede yağ hücreleri parçalanarak eritilmektedir. Aynı zamanda ısı etkisi ile derin cilt dokusu uyarılmaktadır. Kolojen sentezi arttırılarak cilt altı doku kalitesi artırılmaktadır. Böylece yağ dokusu eritildikten sonra, altı boşalan cilt dokusunun da zamanla yenilenmesi sağlanmış olmaktadır.

Klasik Liposuction uygulaması için cilt altına belirli miktarda verilen sıvı, kanül adı verilen 4mm-5mm kalınlığında borular ve uçlarındaki bıçakların yardımı ile çevre dokulardan koparılmaktadır. 2-3 atmosfer basıncı altında emme işlemi yapılmaktadır.

Lazer lipoliz, diod lazer ışını kullanılarak, doğrudan yağ hücresinin zarının patlatıldığı bir işlemdir. Vücut şekillendirme uygulamalarında oldukça yenilikçi bir tedavi olarak kullanılan lazer lipoliz bölgesel yağlanma ve cilt gevşekliği tedavisinde etkin olarak kullanılmaktadır.

Lazer lipoliz nasıl yapılır?

Lazer lipoliz tedavisinde, öncelikle bölgesel fazlalık olan bölgeler işaretlenir ve lazer ışınlarının çıkardığı ısıdan hastanın etkilenmemesi için tedavi edilecek bölgeye anestezi yapılır. Yaklaşık olarak 10-15 dakikalık bekleme süresinin ardından, lazer lipoliz uygulanacak bölge iyice temizlenip, 1-2 mm lik bir kesi açılır. Bu kesiden, bir kanül yardımı ile yağ birikimi olan bölgede lazer atışı yapılır, yağ hücreleri parçalanır.

Lazer lipoliz’in avantajları nelerdir?

Lazer lipoliz ile bölgesel zayıflama işlemi, ameliyatsız bir uygulamadır. İşlemden hemen sonra evinize dönebilirsiniz. Ayrıca lazer lipoliz’de yağlar direk olarak alınmaz. Deri altı bir anda boşalmadığı için deri sarkmaz ve boş bir görünüm oluşmaz. Yağların yavaş atılmasından dolayı, vücut yağ depolama ihtiyacı duymaz ve kendini korumaya alıp kilo depolamaz.

Lazer lipoliz’in Liposuction’dan farkı nedir?

Klasik liposuction ile yağ aldırma işlemi, yapılacak bölgeye verilen sıvı ve sonrasında yüksek negatif basınçla yağları çekmektedir. Narkoz altında, donanımlı hastanede şartlarında uygulanan bir tedavi yöntemidir. Sonrasında hastanın 3-4 günlük toparlanma süresine ihtiyacı vardır. Liposuction uygulamasından sonra kişi da 10-15 günlük süre de morluklar görülmektedir. Sonrasında ise yaklaşık 4-6 hafta kadar korse kullanılması gerekmektedir. Liposuction uygulaması tekrarlanıldığında bir öncekinden daha acılı ve travmatik olabilmektedir.

Lazer lipolizde ise, 5 gün kadar korse kullanılması yeterlidir. Aynı bölgeye lazer lipoliz uygulaması yapılırsa, ilk seanstaki gibi hafif geçer.

Lazer Lipoliz kimlere uygulanabilir?

İdeal kilosunda olmasına rağmen bazı kişiler vücutlarındaki bazı bölgelerde yağ depolanmalarından şikayetçi olurlar. Bu kişilerde kol, gıdı, boyun, üst karın ve sırt bölgelerinde yağ depolanmaları, vücut kontürsüzlüğüne sebebiyet verir. Lazer Lipoliz, bu gibi şikayetleri olan herkese uygulanabilir.

Lazer lipoliz sonrası nelere dikkat etmek gerekir?

Lazer Lipoliz uygulamasının 10 gün sonrasında başlanan ve hastalara lenfatik drenajı sağlayıp, ödemi azaltan, Triactive gibi soft masaj uygulamaları önerilir. Lazer Lipoliz tedavisi esnasında yok edilen yağ hücreleri geri gelmez fakat uygulamanın yapıldığı bölgede tekrardan yağlanma olabilir. Alınan fazla kaloriler bölgede kalan yağ hücrelerinde hacim olarak artışa sebep olur. Bunun gibi durumlarda işlemin tekrarlanması gerekebilir. Düzenli spor yaparak ve gıda tüketiminde aşırılığa kaçılmadan tedavi sonrası edinilen görünümünüzü korumanız tavsiye edilir.

Lazer Lipoliz yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme Yöntemleri

Cerrahi Dışı Yöntemler