LinErase

Kollajen, sağlıklı, genç ve esnek cildin ana elementi olmakla birlikte, kollajen sayesinde cilt korunur. Zamanın karşı koyulamaz ilerleyişi ile beraber vücudumuzdaki kollajen üretimi azalır, cilt zayıflar ve eski esnekliğini kaybeder. LinErase Kollajen Aşısı, derideki elastikiyet ve parlaklığın yeniden kazanılması ve kırışıkların açılması amacı ile cildin yenilenmesini sağlayan bir uygulamadır.

Kollajen toplam vücut proteinlerinin %30 ‘unu ve toplam vücut ağırlığının %6 ‘sini oluşturur. İnsan vücudunda en yaygın olarak bulunan proteindir. Bunun yanında kaslar, kemikler, kan damarları, sindirim sistemi ve tendonlarda da bulunur.

Vücudumuzdaki Kollajen üretimi 30 ‘lu yaşlardan itibaren yavaşlamaya başlar ve cildimizde kırışıklık ve sarkmalara sebebiyet verir. Sağlıksız beslenme, sigara ve yoğun bir şekilde güneşe maruz kalma kollajen seviyesindeki azalmayı hızlandırır.

LinErase kollajen aşısı, cilt altı dokuya uygulanarak kollajeni oluşturan fibroblast üretimini uyarır ve yeni kollajen üretimini tetikler.

Kimlere Uygulanabilir?

Yaşlanma sürecini durdurmak için 25 yaşından sonra önlem amaçlı, ya da oluşmuş yaşlılık belirtilerini giderme amacıyla her yaşta uygulanabilir.

Kimlere Uygulanmaz?

•  Şeker hastalığı olanlarda,
  •  Bağışıklık sistemi hastalıklarında,
  •  Gebelik ve Emzirme döneminde,
  •  Keloid oluşma eğiliminde,
  •  Uygulama alanında enfeksiyon olması durumunda,
  •  Kanser tedavisi sırasında,
  •  Derin kimyasal peeling sonrasında uygulanmaz.

LinErase Uygulaması Nasıl Gerçekleştirilir?

LinErase sıvı bir formdadır, ince ve çok kısa bir mezoterapi iğnesi ile cildin arıtılmış ve uyuşturulmuş alanına 1-3 cm aralıklarla uygulanır. Uygulama gerçekleştirildikten sonra hafif bir masaj yapılarak yayılması sağlanır. Uygulama yapılan bölgede hafif bir kızarıklık ve şişlik görülmesi normaldir. İşlemden hemen sonra günlük yaşantıya geri dönülebilir. Tedavi, hastanın cildinin durumuna bağlı olarak 2-4 seans sürebilir.

Sonuçlar Ne Zaman Görülür?

Tedavinin ilk sonuçları 1-2 hafta içerisinde ortaya çıkmaya başlar ve tedavi boyunca gelişmeye devam eder. Tam etki terapinin tamamlanmasından sonraki 4 hafta içinde elde edilir. Tedavinin etkinliği 12-18 ay boyunca devam eder.

LinErase hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme Yöntemleri

Cerrahi Dışı Yöntemler