Mezoterapi

Mezoterapi, derinin orta tabakasına ilaç enjekte edilerek uygulanan bölgesel incelme ve selülit tedavisidir. Özel mezoterapi iğneleri ile yapılan bu uygulama, cildi yenilemek, kırışıklık ve cilt sarkmalarına çözüm getirmek için tercih edilen doğal ve faydalı bir tedavidir. Yüz mezoterapisinde (Mezolift) ilaçlar, küçük miktarlarda karıştırılarak cildin içine ve altına uygulanır. Böylece tedavinin kısa sürede etki etmesi ve ilaç miktarının azlığı sebebi ile yan etki olasılığının azaltılması hedeflenir.

Ciltteki elastikiyet kaybı ve sarkmaların tedavisi, cildin yaşlı bir görüntü almasını yavaşlatılması, yüzdeki yorgun ifadeyi giderilmesi, sigara kullanan hastalarda oluşan cilt hasarlarının azaltılması, güneşten zarar görmüş ciltleri düzeltilmesi, diğer leke tedavileri ile birlikte uygulanarak lekelerin hafifletilmesi Mezoterapinin yüz bölgesinde kullanılma nedenlerinin başında gelir.

Mezoterapi nasıl uygulanır?

Mezoterapi uygulaması öncesi cilt iyice temizlenir ve dezenfekte edilir. İşlemden yarım saat kadar önce işlemin yapılacağı bölgeye anestezik krem sürülür. Yüz mezoterapisi için hazırlanan karışım, çok küçük ve ince iğnelerlerle cilt içine veya üstüne verilir.

Mezoterapi kimler için uygundur?

Mezoterapi ameliyatsız yüz gençleştirme uygulaması, hamileler, kanser hastaları, kanında pıhtılaşma bozuklukları olanlar, kalp hastaları ve şeker hastalarında uygulanmaması tavsiye edilir. Ameliyatsız bir yüz gençleştirme tedavisi olan Mezoterapi cilt yenilemek, saç dökülmesi, selülit tedavisi, yüz gençleştirme, bölgesel yağlanma gibi birçok alanda kullanılmaktadır.

Cildinin parlaklığını ve elastikiyetini yitirmiş kişiler mezoterapi uygulamasından faydalanmaktadırlar. Uygulama aynı zamanda, cildin yaşlanmasını engellemek, yüzün yorgun görünümünü gidermek, cilt hasarlarını tedavi etmek, güneş ışınlarının zararlarına karşı önlem almak, güneşten zarar görmüş ciltleri düzeltmek, Diğer leke tedavileriyle kombine olarak lekeleri hafifletmek ve gidermek, sivilce izi, diğer yara ve yanık iz tedavilerine yardımcı olarak kullanılmaktadır.

Mezoterapi uygulamasının yan etkileri nelerdir?

Mezoterapi uygulaması, cildin alt katmanlarına enjeksiyon uygulaması ile gerçekleşir. Bu enjeksiyon bolgelerinde geçici ezik ve çürükler olabilir, ciltte uyuşukluk ve geçici renk değişimlerine sebep olabilir. Bazı kişilerde mide bulantıları görülebilir. Mezoterapinin, bunun haricinde bilinen bir yan etkisi yoktur.

Mezoterapi tedavisi kaç seans sürer?

Mezoterapi tedavisi, seans başına yaklaşık 10 dakika sürer. Tedavinin kaç seans süreceği, kişinin şikayetinin derecesine göre değişiklik gösterir. Genellikle tedaviden, 2-3 seansa kadar sonuç alınmaya başlanır.

Mezoterapi başarılı bir tedavi midir?

Mezoterapi, anti-aging amaçlı kullanılan maddelerin vücuda uygulanmasında en başarılı sonuçlar alınan yöntemlerden biridir. Anti-aging özellikteki vitamin, mineral ve yapısal elemanların vücuda sistemik yolla verilmek yerine özellikle yaslanmanın en çok görüldüğü bölge olan yüzümüze mezoterapi yolu ile uygulanması, uygulanan ilaçların bölgedeki etkinliğini arttırıp diğer organlarımızın boş yere yorulmasının önüne geçecektir.

Yüz mezoterapisinin cildi yenileyen lazer, radyofrekans veya IPL ile birlikte uygulanması ile çok daha iyi sonuçlar elde edilir. Ciltteki sarkmaların ciddi şekilde giderilmesini sağlamak için Dolgu işlemlerinden önce veya sonra yüz mezoterapisi uygulanabilir.

Mezoterapi yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Diğer Ameliyatsız Yüz Gençleştirme Yöntemleri

Cerrahi Dışı Yöntemler