Somon DNA ile Mezoterapi

Somon DNA ile Mezoterapi tedavisinde kullanılan madde, İçeriğindeki Saf Hyaluronik Asit ve Somon Balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülü sayesinde, ciltte hücre yenilemesi sağlanmasına yardımcı olur. Aynı zamanda hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi yaratır.

Cilt yenileme konusundaki yeni arayışlar, yaygın olarak kullanılan uygulamaların gelişmesine veya bırakılmalarına neden olmuştur. Son yıllarda, kombine tedavilerde alınan sonuçlar daha çok memnuniyet sağlamıştır.

Somon DNA uygulaması, cilt gençleştirme alanında yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım sunmaktadır. Somon DNA moleküllerinin büyük miktarda su tutma özellikleri nedeniyle, yaşlanma ile ortaya çıkan kırışıklık ve kuruluğun önüne geçilir. Bu moleküller, cildin daha parlak ve nemli bir görünüm kazanmasını sağlar. Tedavi aynı zamanda UV radyasyonlarının neden olduğu zararlara karşı koruma sağlar.

Somon DNA’sının somon balığı ile bir ilgisi var mı?

Evet. Uygulamada kullanılan DNA, bizzat somon balığının sütünden elde edilmektedir. Somon DNA’sı, hacminin 10bin katı su tutabildiğinden, derinin nem dengesini sağlama konusunda kilit rol oynar.

Somon DNA ile mezoterapi nasıl uygulanır?

Somon DNA’sı, ince iğne enjeksiyonları ile cilde uygulanır. Her işlem öncesinde, uygulamanın yapılacağı bölgeler anestezik kremle uyuşturularak, acı hissi azaltılır.

Somon DNA tedavisinin bugüne kadar herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olduğu gözlemlenilmemiştir. Geniş bir kullanım alanına sahiptir. Diyabet, damar ve kalp hastalığı olanlarda, kanda pıhtılaşma sorunu yaşayan kişilerde ve hamilelerde kullanımı önerilmez.

Somon DNA uygulamasından önce nelere dikkat etmek gerekir?

Somon DNA Uygulaması sonrasında oluşabilcek morluk ve ödem riskini minimuma indirebilmek için, tedavi öncesinde kan sulandırıcı (aspirin) ilaçların kullanılmaması önerilir. Tedavi sonrasında cildiniz parlak ve yenilenmiş bir hal alır. Cildinizin esnekliğindeki iyileşmeyi tedaviden hemen sonra fark edebilirsiniz. İnce çizgilerin azalması ile beraber ciltte komple bir yapılandırma görülür.Tedavi sonrasında ciltte sosyal ve iş hayatınızı etkileyebilecek herhangi bir durum oluşmaz.

Somon DNA tedavisi bugüne kadar herhangi bir alerjik reaksiyona sebebiyet vermediği için geniş bir kullanım alanına sahiptir. Diyabet, damar ve kalp hastalığı olanlarda, kanda pıhtılaşma sorunu yaşayan kişilerde ve hamilelerde kullanımı önerilmez.

Somon DNA tedavisi ne kadar sürer?

Uygulamalar 2-3 hafta aralıklarla planlanır, her bir uygulama 15 ila 30 dakika sürer ve kişi uygulamadan hemen sonra cildinde herhangi bir belirti olmadan günlük yaşamına devam edebilir.

Somon DNA uygulaması hangi cilt kusurlarında kullanılır?

Cilt canlandırma amacıyla uygulanan Somon DNA tedavisi, cilt çatlakları tedavisi, cilt sarkması ve kırışıklık, hamilelik sonrası ve hızlı kilo alıp verilmesi sonucu oluşan tüm çatlaklar üzerinde olumlu sonuçlar doğurur.

Somon DNA ile Mezoterapi yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Ameliyatsız Yüz Gençleştirme Yöntemleri

Cerrahi Dışı Yöntemler