Medikal Estetik Uygulamaları, Ameliyatsız Yöntemler

Medikal estetik uygulamaları, Vaserlipoliz, BodyTite, Velashape III, Ulthera, Silhoutte Soft, OxyGeneo, SilkPeel, Auapeel yüz ve vücut estetiğinde cerrahi operasyonlara çeşitli sebeplerle uygun durumda olmayan hastalar için ameliyatsız, ağrısız, iyileşme süresiz alternatif yöntemlerdir.

Medikal Estetik Uygulaması, Vaserlipoliz, yani diğer bir adıyla Vazer Liposuction, temel olarak klasik Lipo ile aynı mantıkta çalışsa da, uygulanış sırasındaki kullanılan ultrasound teknolojisi ile yanına birçok artı katarak klasik Lipo’dan ayrılıyor. Peki, bu ultrasonik liposuction, yağ dokusuna nasıl etki ediyor? Vaser Lipo’nun en önemli özelliği, bu yöntemle vücuttan alınan yağlar, dolgu olarak kişinin kendi vücudunda yeniden kullanılabiliyor.

Aquapeel ile cilt gençleştirme uygulaması öncesinde cilt, temizleyici solüsyonlar ve ozonlu buhara maruz bırakılır. Sonrasında Aquapeel cihazı kullanılarak cilde, aynı anda basınç ve vakum etkisi uygulanır. Ciltte istenilen etkiye göre solüsyonlar, basınçla cilde verilirken aynı anda vakum etkisiyle geri çekilir. Böylece cilt üzerindeki ölü derinin kaldırılması, gözeneklerin açılması ve cildin alt katmanlarının dezenfekte edilmesi sağlanmış olur.

Bodytite Radyo Frekans Liposuction istenmeyen yağların biriktiği tüm vücut bölgelerine yapılabilir. Ülkemizde genetik nedenlerden kadınlarda en sık yapıldığı bölgeler basenler, karın, bel, bacak iç ve dış kısmı ile diz bölgesi, sırt, kollar, göğüsler ve gıdı bölgesidir. Erkeklerde jinekomasti denilen göğüs meme büyümelerinde, simit olarak adlandırılan bel bölgesine ve gıdıya sıklıkla yapılır. Değişen ebatlarda yüz için Facetite boyun için Necktite selülit için Selutite Vücut için BodyTite başlıkları kullanılır.

VelaShape III, gözle görülür şekilde incelme, şekillenme yaratan ve selülit tedavisinde kullanılan bir tedavi yöntemidir. VelaShape III, yağ dokusunun hacmini azaltmak için elōs teknolojisi ile vakum teknolojisini birleştiren ilk ve tek tedavi yöntemidir. Üstelik sadece sıkılaşma, bölgesel zayıflama, incelme ve selülit problemlerinde değil çatlakların görünümünü hafifletmekte de son derece etkilidir.

Gençlik İpi ya da diğer bir adı ile Silhouette-Soft, hacim kaybı ve cilt sarkması etkilerini gidermek için uygulanan yeni bir tedavi yöntemidir. Özellikle, orta ve alt yüz problemlerinde uygulanır. Gençlik İpi, yanak bölgesi, burun kenarı çizgilerinde ve kaş kaldırma konularında cerrahi müdahaleye gerek kalmadan harika çözümler sağlar.

OxyGeneo teknolojisi, cildinizi yeniden canlandırmak ve cilt renginizi dengelemek için vücudun kendi doğal mekanizmalarını kullanma imkanı sunar. Sağladığı oksijen teknolojisiyle ciltte oluşan lekelenmeleri ve kırışıklıkları en aza indirir. Kullanılan ilaçlar, hastalıklar, yanlış kozmetikler, genetik nedenler, yoğun güneşe maruz kalınması gibi birçok nedenlerden dolayı ortaya çıkan cilt lekelenmeleri, bu yöntem ile tedavi edilebilir.

Lenf Drenaj (Pressoterapi)

Vücuda basınç masajı yapabilen cihazlarla, vücuttaki lenfatik ve venöz dolaşımın hızlandırılması yöntemidir. Bu yöntemle damarlar arasında biriken sıvının drene edilmesine ortam yaratılır. Çeşitli hastalıklar sebebiyle vücutta oluşan ödemin atılmasında, selülit tedavisinde, bölgesel zayıflamada ve vücut sıkılaştırmada kullanılmaktadır.

Akustik Dalga Terapisi (AWT)

Akustik Dalga Tedavisi (Acoustic Wave Therapy, AWT), ses dalgaları kullanılarak vücudun belirli bölgelerinde, selüliti, bölgesel yağ fazlalıkları ve cilt gevşekliği gibi problemlerin tedavisinde kullanılır.

AquaPeel

Velashape III