AquaPeel ile Cilt Gençleştirme

Aquapeel ile cilt gençleştirme uygulaması öncesinde cilt, temizleyici solüsyonlar ve ozonlu buhara maruz bırakılır. Sonrasında Aquapeel cihazı kullanılarak cilde, aynı anda basınç ve vakum etkisi uygulanır. Ciltte istenilen etkiye göre solüsyonlar, basınçla cilde verilirken aynı anda vakum etkisiyle geri çekilir. Böylece cilt üzerindeki ölü derinin kaldırılması, gözeneklerin açılması ve cildin alt katmanlarının dezenfekte edilmesi sağlanmış olur.

Somon DNA Mezoterapisi ile Cilt Gençleştirme

Somon DNA ile Mezoterapi tedavisinde kullanılan, İçeriğindeki Somon Balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülü sayesinde, ciltte hücre yenilenmesi sağlanır. Aynı zamanda hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi yaratır. Somon DNA uygulaması, cilt gençleştirme alanında yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım sunmaktadır. Somon DNA moleküllerinin büyük miktarda su tutma özlellikleri nedeniyle, yaşlanma ile ortaya çıkan cilt çatlakları ve kuruluğun önüne geçilir.

Ozon Tedavisi ile Cilt Gençleştirme

Ozon tedavisi yani diğer bir adıyla ozon terapisinin en sık kullanıldığı alanlardan biri anti aging, cilt sıkılaştırma ve cilt germe uygulamalarıdır. Ameliyatsız cilt gençleştirme yöntemlerinden biri olan Ozon Tedavisi, major terapi ve ozon sauna olarak iki ana başlığa ayrılır. Major terapi, belirli bir miktarda alınan kanın, ozon ile karıştırılarak tekrar dolaşıma verilmesi işlemidir. Ozon sauna ile zayıflama ise, sıcak bir kabin içerisinde deri yolu ile vücuda ozon verilmesi sonucu yapılan bir cilt sıkılaştırma yöntemidir.

OxyGeneo

OxyGeneo teknolojisi, cildinizi yeniden canlandırmak ve cilt renginizi dengelemek için vücudun kendi doğal mekanizmalarını kullanma imkanı sunar. Sağladığı oksijen teknolojisiyle ciltte oluşan lekelenmeleri ve kırışıklıkları en aza indirir. Kullanılan ilaçlar, hastalıklar, yanlış kozmetikler, genetik nedenler, yoğun güneşe maruz kalınması gibi birçok nedenlerden dolayı ortaya çıkan cilt lekelenmeleri, bu yöntem ile tedavi edilebilir.

Lazer ile Cilt Gençleştirme

Lazer ile cilt gençleştirme uygulaması, cildin lazer ışınları ile komple taranması sonucu kolajen üretimini artırmasını sağlanan bir tedavi yöntemidir. Kolajen üretimi, yeni bağ dokusu oluşumunu sağlar. Buda cilde gergin, canlı bir görünüm kazandırır.

Dermapen ile Cilt Gençleştirme

Dermapen, cildin en üst tabakasına zarar vermeden yenilenmesini sağlayan bir mikro iğneleme uygulamasıdır. Dermapen ile yüz gençleştirme uygulaması, cerrahi girişim gerektirmeksizin, cildinizin genç, parlak ve gergin bir görünüme kavuşmasını hedeflemektedir.

AquaPeel

Somon DNA ile Mezoterapi

Lazer Lipoliz

Lazer Lipoliz uygulaması, diod lazer ışını kullanılarak, doğrudan yağ hücresinin zarının patlatıldığı bir işlemdir. Lazer ışınları ısı enerjisine dönüşmekte ve bu sayede yağ hücreleri parçalanarak eritilmektedir. Aynı zamanda ısı etkisi ile derin cilt dokusu uyarılmaktadır. Kolojen sentezi arttırılarak cilt altı doku kalitesi artırılmaktadır. Böylece yağ dokusu eritildikten sonra, altı boşalan cilt dokusunun da zamanla yenilenmesi sağlanmış olmaktadır.

Ozon Tedavisi

Ozon tedavisi yani diğer bir adıyla ozon terapisinin en sık kullanıldığı alanlardan biri anti aging, cilt sıkılaştırma ve cilt germe uygulamalarıdır. Ameliyatsız cilt gençleştirme yöntemlerinden biri olan Ozon Tedavisi, major terapi ve ozon sauna olarak iki ana başlığa ayrılır. Major terapi, belirli bir miktarda alınan kanın, ozon ile karıştırılarak tekrar dolaşıma verilmesi işlemidir. Ozon sauna ile zayıflama ise, sıcak bir kabin içerisinde deri yolu ile vücuda ozon verilmesi sonucu yapılan bir cilt sıkılaştırma yöntemidir.

OxyGeneo

Lazer ile Cilt Gençleştirme