Cilt Sarkması için Somon DNA ile Mezoterapi

Somon DNA ile Mezoterapi tedavisinde kullanılan, İçeriğindeki Somon Balığı spermlerinden elde edilen DNA molekülü sayesinde, ciltte hücre yenilenmesi sağlanır. Aynı zamanda hızlı bir gençleşme ve canlandırma etkisi yaratır. Somon DNA uygulaması, cilt gençleştirme alanında yenilikçi ve yaratıcı bir yaklaşım sunmaktadır. Somon DNA moleküllerinin büyük miktarda su tutma özlellikleri nedeniyle, yaşlanma ile ortaya çıkan cilt çatlakları ve kuruluğun önüne geçilir.

Cilt Sarkması için Dolgu

Yüz dolgusu, diğer adıyla yağ enjeksiyonu cilt ve cilt alt dokusunun yıllar geçtikçe incelmesi sonucunda ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Bu incelme, ciltte küçük kırışıklıklara ve hatta zaman zaman sarkmalara sebep olabilir. Dolgu Estetiği bu sorunları tedavi etmektedir.

LinErase

Kollajen, sağlıklı, genç ve esnek cildin ana elementi olmakla birlikte, kollajen sayesinde cilt korunur. Zamanın karşı koyulamaz ilerleyişi ile beraber vücudumuzdaki kollajen üretimi azalır, cilt zayıflar ve eski esnekliğini kaybeder. LinErase Kollajen Aşısı, derideki elastikiyet ve parlaklığın yeniden kazanılması ve kırışıkların açılması amacı ile cildin yenilenmesini sağlayan bir uygulamadır.

Radiesse Dolgu

Radiesse, içeriğinde deri altı minerallerden üretilen Kalsiyum Hidroksiapatit kürecikleri olan bir dolgu maddesidir. Uygulandığında hastanın kendi doğal kollajen üretimini arttırır. Derinin kollajen lifleri, gergin ve sağlam yapılarıyla derinin içinde sıkı ve gergin bir ağ yapısı oluşturur. Kişi yaşlandığında bu ağ yapıdaki kollajen lifleri kopar ve bağ dokunun gerginliği azalır. Liflerin kopmasıyla üzerlerindeki gerilimi kaybeden fibroblastlar aktivitelerini kaybeder ve daha az kollajen üretmeye başlarlar.

Somon DNA ile Mezoterapi

Dolgu