Lazer Lipoliz

Lazer tedavileri denilince akla gelenlerden biri olan Lazer Lipoliz uygulaması, diod lazer ışını kullanılarak, doğrudan yağ hücresinin zarının patlatıldığı bir işlemdir. Lazer ışınları ısı enerjisine dönüşmekte ve bu sayede yağ hücreleri parçalanarak eritilmektedir. Aynı zamanda ısı etkisi ile derin cilt dokusu uyarılmaktadır. Kolojen sentezi arttırılarak cilt altı doku kalitesi artırılmaktadır. Böylece yağ dokusu eritildikten sonra, altı boşalan cilt dokusunun da zamanla yenilenmesi sağlanmış olmaktadır.

Lazer Tedavisi ile Dövme Silme

Lazer ile Dövme silme işlemi sırasında uygulanan ışınlar, doğrudan dövmenin bulunduğu katmana etki eder, diğer katmanlar lazer ışınlarından etkilenmez. Lazerle dövme silmenin güvenli olmayan hiç bir yanı yoktur.

Lazer ile Kılcal Varis Nasıl Geçer?

Lazer ile kılcal damar tedavisi, hamilelik veya kilo alımı sonrasında cilt üzerinde yeni oluşan varisler için, ağrısız, kanamasız basit bir yöntemdir. Kılcal varisler (Spider venler), lazer ve skleroterapi gibi yöntemlerle yok edilebilmektedir.

Lazer Epilasyon

Lazer epilasyon, kıl köklerinin yoğun lazer ışınına maruz bırakarak, kıl kökünün tahrip edilmesi ile uygulanır. Bu sayede ısı ile zarar gören kıl kökünden yeni kıl çıkması engellenmektedir. Oldukça ağrısız ve rahat bir tedavi yöntemidir.

Lazer ile Kılcal Damar Tedavisi