PRP (Platelet Rich Plazma)

PRP saç tedavisi, PRP’nin diğer kullanım alanları ile aynı şekilde uygulanır. Kısaca PRP, uygulanacağı kişiden alınan kanın, özel bir jel ile birleştirilerek, milimetrede 1,5 milyon kadar trombosit yoğunluğuna sahip olmasını sağlanır.

PRP tedavisinde, tüm yara iyileşmesi ve doku yenilenmesini süreçlerini başlatan, büyüme faktörlerini elde etmek amaçlanır. PRP yöntemiyle elde edilen serumdaki büyüme faktörleri, hücreler arası maddeyi çoğaltarak cildi yenilemek üzere derinin alt dokularına yayılır.

PRP Saç Tedavisi

PRP saç tedavisi, başarılı sonuçlar elde edilen bir tedavidi yöntemidir. Özellikle saç dökülmesinde hastaların oldukça etkin sonuçlar aldığı belirlenmiştir. PRP tedavisi sırasında hastanın kendi kanı alınıp, fibroblast denilen, saç kökleri besleyecek, gelişimini sağlayacak olan hücreleri ayrılır ve saç dökülmesi şikayetiniz olan bölgeye enjekte edilir. Bu yöntem özellikle genetik dökülmelerde etkilidir.

PRP Saç Tedavisi kaç seans uygulanır?

PRP ile saç tedavisi, en iyi sonucun alınabilmesi adına, 3 hafta aralıklarla en az 3 seans alınması gerekir. Daha sonra da her 6-12 ayda bir uygulamanın tekrarlanması, tedavinin sonuçlarının korunması için önemlidir.

Saç Mezoterapisi

İlk bakışta en çok dikkat çeken noktalardan birisi saçlarımızdır. Saçımızın kalitesi, rengi, uzunluğu farklı farklıdır ve herkesin farklı yaşam tarzlarını yansıtmaktadır. Artık 7’den 70’e, kadın erkek ayırt etmeden herkes, saç dökülmesi, azalması gibi çeşitli sorunlar ile karşı karşıya gelebiliyor. Birçok nedenle ortaya çıkan bu sorunların gelişen teknolojiler sayesinde tedavisi mümkün. Bu teknolojilerden önemli bir tanesi olan saç mezoterapisi, saçlarımızın ihtiyaç duyduğu vitaminler, mineraller, aminoasitler ve yüzey genişleticilerin saçlı deriye direkt enjekte edilmesi işlemidir.

Saçlar neden dökülür?

Saç dökülmesinin en büyük sebebi, genetik faktörlerdir ancak başka sebeplerden de saçlarınız dökülebilir. Yetersiz ve dengesiz beslenme saç kalitesini etkiler. Gerilim ve üzüntüler tüm vücut sağlığını ve bağışıklık sistemini bozar ve bu da saç dökülmesine neden olur. Tiroit bezi hormonlarının dengesiz çalışması saç dökülmesine sebep olabilir. Saçlar cansız, kuru ve soluk görünür. Doğum sonrası, menopoz ve menopoz sonrası dönemlerde, diabet hastalığı, beslenme bozuklukları, çeşitli ilaç kullanımları, kansızlık, sistemik hastalıklar da saç dökülmelerine sebep olabilen faktörlerdir. Mevsimsel dökülme adı verilen saç dökülmesi, özellikle bahar aylarında artmaktadır.

Saç mezoterapisi nasıl yapılır?

Saç mezoterapisi tedavisi ortalama 7-8 seans civarı uygulanır. Mezoterapi işlemi yaklaşık olarak 10-15 dakika sürmektedir. Saç mezoterapisi uygulanan kişinin saçlı derisinde kan dolaşımı artışı sağlnacağından, kişinin saçının kalınlaşmasına yardımcı olacaktır. Bu sayede dökülme en az seviyeye inmiş olur, hatta saç dökülmesinin çoğu kişide durduğu gözlemlenmiştir.

PRP

PRP ile Saç Tedavisi, başarılı sonuçlar elde edilen bir tedavidi yöntemidir. Saç dökülmesinde PRP’ den oldukça etkin sonuçlar alındığı belirlenmiştir. PRP tedavisi sırasında hastanın kendi kanı alınıp, saç kökleri besleyecek, gelişimini sağlayacak olan hücreleri ayrılır ve saç dökülmesi şikayetiniz olan bölgeye enjekte edilir. Bu yöntem özellikle genetik dökülmelerde etkilidir.