AquaPeel ile Yüz Gençleştirme

Aquapeel ile yüz gençleştirme uygulaması öncesinde cilt, temizleyici solüsyonlar ve ozonlu buhara maruz bırakılır. Sonrasında Aquapeel cihazı kullanılarak cilde, aynı anda basınç ve vakum etkisi uygulanır. Ciltte istenilen etkiye göre solüsyonlar, basınçla cilde verilirken aynı anda vakum etkisiyle geri çekilir. Böylece cilt üzerindeki ölü derinin kaldırılması, gözeneklerin açılması ve cildin alt katmanlarının dezenfekte edilmesi sağlanmış olur.

OxyGeneo

OxyGeneo teknolojisi, cildinizi yeniden canlandırmak ve cilt renginizi dengelemek için vücudun kendi doğal mekanizmalarını kullanma imkanı sunar. Sağladığı oksijen teknolojisiyle ciltte oluşan lekelenmeleri ve kırışıklıkları en aza indirir. Kullanılan ilaçlar, hastalıklar, yanlış kozmetikler, genetik nedenler, yoğun güneşe maruz kalınması gibi birçok nedenlerden dolayı ortaya çıkan cilt lekelenmeleri, bu yöntem ile tedavi edilebilir.

Dermapen

Dermapen, cildin en üst tabakasına zarar vermeden yenilenmesini sağlayan bir mikro iğneleme uygulamasıdır. Dermapen ile yüz gençleştirme uygulaması, cerrahi girişim gerektirmeksizin, cildinizin genç, parlak ve gergin bir görünüme kavuşmasını hedeflemektedir.

Dolgu ile Yüz Gençleştirme

Yüz dolgusu, diğer adıyla yağ enjeksiyonu cilt ve cilt alt dokusunun yıllar geçtikçe incelmesi sonucunda ihtiyaç duyulan bir uygulamadır. Bu incelme, ciltte küçük kırışıklıklara ve hatta zaman zaman sarkmalara sebep olabilir. Dolgu Estetiği bu sorunları tedavi etmektedir.

LinErase

Kollajen, sağlıklı, genç ve esnek cildin ana elementi olmakla birlikte, kollajen sayesinde cilt korunur. Zamanın karşı koyulamaz ilerleyişi ile beraber vücudumuzdaki kollajen üretimi azalır, cilt zayıflar ve eski esnekliğini kaybeder. LinErase Kollajen Aşısı, derideki elastikiyet ve parlaklığın yeniden kazanılması ve kırışıkların açılması amacı ile cildin yenilenmesini sağlayan bir uygulamadır.

Radiesse Dolgu

Radiesse, içeriğinde deri altı minerallerden üretilen Kalsiyum Hidroksiapatit kürecikleri olan bir dolgu maddesidir. Uygulandığında hastanın kendi doğal kollajen üretimini arttırır. Derinin kollajen lifleri, gergin ve sağlam yapılarıyla derinin içinde sıkı ve gergin bir ağ yapısı oluşturur. Kişi yaşlandığında bu ağ yapıdaki kollajen lifleri kopar ve bağ dokunun gerginliği azalır. Liflerin kopmasıyla üzerlerindeki gerilimi kaybeden fibroblastlar aktivitelerini kaybeder ve daha az kollajen üretmeye başlarlar.

AquaPeel

Aquapeel ile cilt gençleştirme uygulaması öncesinde cilt, temizleyici solüsyonlar ve ozonlu buhara maruz bırakılır. Sonrasında Aquapeel cihazı kullanılarak cilde, aynı anda basınç ve vakum etkisi uygulanır. Ciltte istenilen etkiye göre solüsyonlar, basınçla cilde verilirken aynı anda vakum etkisiyle geri çekilir. Böylece cilt üzerindeki ölü derinin kaldırılması, gözeneklerin açılması ve cildin alt katmanlarının dezenfekte edilmesi sağlanmış olur.

OxyGeneo

Dermapen