Bizi Arayın

Pzt – Cmt 09:00 - 19:00
lenf drenaj

Lenf Drenaj

Lenf Drenaj (Pressoterapi) Nedir?

Lenf drenaj ya da Pressoterapi işlemini özellikle Vaser lipoliz, Bodytite ve Lazer lipoliz işlemleri sonrasında operasyona bağlı şişlik ödem ve nekahat evresinin çabuk ve konforlu bir şekilde atlatılması adına kombine bir yaklaşım olarak hastalarımıza önermekteyiz.

Vücuda basınç masajı yapabilen cihazlarla, vücuttaki lenfatik ve venöz dolaşımın hızlandırılması yöntemidir. Bu yöntemle damarlar arasında biriken sıvının drene edilmesine ortam yaratılır. Çeşitli hastalıklar sebebiyle vücutta oluşan ödemin atılmasında, selülit tedavisinde, bölgesel zayıflamada ve vücut sıkılaştırmada kullanılmaktadır.

Lenf drenaj cihazı ile gerçekleştirilen yöntem, ayak parmak uçlarından başlayarak bel bölgesine ve hatta boyuna kadar uygulanan yoğun bir masaj tekniğine dayalıdır. Bu masaj sayesinde lenf dolaşımı hızlanmaktadır.

Fiyat Bilgisi İçin;

Lenf Drenaj (Pressoterapi) Uygulamasının Faydaları Nelerdir?

Lenf sisteminin en önemli özelliği vücuttaki ödem ve toksinlerin atılmasını ve dolaşım sisteminin düzenlenmesini sağlamaktadır. Gün boyu ayakta kalan kişilerde veya sürekli masa başında oturarak iş yapanlarda, çeşitli nedenlerle dolaşım bozuklukları oluşur. Bu bozukluk hem kan dolaşımını hem de lenf dolaşımını etkiler. Lenf dolaşımının bozulması sonucu başta selülit olmak üzere pek çok hastalık meydana gelmektedir. Bu tedavide, lenfatik akım yönünde, farklı güçlerde basınçlar uygulanarak lenf dolaşımın hızlanması sağlanır.

Lenf drenaj uygulamasının faydaları;

• Lenfatik dolaşımı hızlandırır
    • Kan dolaşımı hızlanır
    • Selülite neden olan dokular arası birikmiş yağları lenf sistemine katılarak vücuttan atılır. Bu şekilde selülit azalır.
    • Kavitasyon, lipoliz gibi yağ yakım uygulamalarından sonra parçalanan yağların vücuttan uzaklaştırılmasına yardımcı olur.
    • Hücreler daha çok Oksijen gider. Cilt canlanır.
    • Vücutta birikmiş istenmeyen maddelerin vücuttan uzaklaştırılması hızlanır. Detoks etkisi sağlar.
    • Masaj etkisi ile vücut rahatlar.