OxyGeneo

Tripollar Teknolojisi ile Cilt Bakımı

Ultrasound Teknolojisi ile Cilt Bakımı

OxyGeneo teknolojisi, cildinizi gençleştirmek ve cilt renginizi dengelemek için vücudun kendi doğal mekanizmalarını kullanma imkanı sunar. Sağladığı oksijen teknolojisiyle ciltte oluşan lekelenmeleri ve kırışıklıkları en aza indirir.

Kullanılan ilaçlar, hastalıklar, yanlış kozmetikler, genetik nedenler, yoğun güneşe maruz kalınması gibi birçok nedenlerden dolayı ortaya çıkan cilt lekelenmeleri, pek çok kişinin kabusu haline geldi. Bu tür cilt lekelerine karşı sunulan pek çok tedavi yöntemi de ciltte yoğun bir soyulmaya neden olmaktadır. OxyGeneo teknolojisi, bu tür soyulmalara sebep olmadığı için, son yıllarda sıkça tercih edilen bir tedavi yöntemi haline gelmiştir.

OxyGeneo nedir?

OxyGeneo 3 temel bakımı aynı anda sunan bir cilt bakımı ürünüdür. OxyGeneo cildin dış yüzeyini ölü hücrelerden arındırırken, cildi besliyor ve cilde ihtiyacı olan oksijeni sağlıyor. OxyGeneo daha pürüzsüz bir cilde sahip olmanızı sağlar.

OxyGeneo nasıl uygulanır?

OxyGeneo, doğal kaplıcaların ciltte yarattığı etkiyi taklit eder. Tedavinin uygulandığı bölgeye oksijen gönderir. Aynı anda da cildi ölü hücrelerinden arındırır ve tedavi sonrasında cildin temel gıda maddeleriyle beslenmesi için uygun ortamı yaratır. OxyGeneo’nun oluşturduğu sayısız çok küçük karbondioksit kabarcıkları cilt yüzeyinde nazikçe patlar.
OxyGeneo tüm cilt tiplerine uygulanabilir. Her bir seansta, maksimum hijyenin sağlanması için, tek kullanımlık materyeller kullanılır. OxyGeneo, tek başına uygulanabileceği gibi farklı estetik uygulamalarıyla birlikte de uygulanabilmektedir.

OxyGeneo uygulaması ne kadar sürer?

OxyGeneo uygulaması yaklaşık olarak 60 dakika sürer. Tedavi, 5-6 günde bir uygulanacak şekilde 6 seans önerilir.

OxyGeneo yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Diğer Medikal Estetik Cihazları

Cerrahi Dışı Tedaviler