Silhoutte Soft

"Gençlik İpi" ile Tek Seansta Yüz Germe Estetiği

Aynı Anda İki Etki : Kaldırma ve Yenileme

Ameliyatsız yüz gençleştirme uygulamaları arasında belkide en önemlisi olan Gençlik İpi ya da diğer bir adı ile Silhouette Soft, hacim kaybı ve cilt sarkması etkilerini gidermek için yeni bir tedavi yöntemidir. Özellikle, orta ve alt yüz problemlerinde kullanılan en iyi yöntemdir. Diğer PDO iple ve-veya Botox, dolgu gibi uygulamalarla kombine edilebilir. Kullanılan Botox ve dolgu sıklığının ve dozlarının azalmasını sağlar. Gençlik İpi, yanak bölgesi, burun kenarı çizgilerinde ve kaş kaldırma konularında cerrahi müdahaleye gerek kalmadan harika çözümler sağlar.

Silhoutte Soft (Gençlik İpi) nasıl uygulanır?

Gençlik ipi, cilt altına yerleştirilen bir sistemle dokuların yerçekimine karşı desteklenmesini sağlar. Materyal doku içerisinde kendiliğinden kaybolur. Bu işlem lokal anestezi altında gerçekleştirilir ve yaklaşık 15 dk sürer. hasta sonrasında normal hayatına hemen devam edebilir.

Gençlik ipi tedavisinin etkisi ne kadar sürer?

Silhouette Soft Gençlik İpi tedavisinin görünebilir estetik yararları 18-24 ay boyunca devam eder. Ayrıca, 3. haftadan başlayarak bağ dokunun uyarılması ile aktive olması ile birlikte daha kalıcı sonuçlar elde edilir. Kişinin yaşı ve yaşam biçimi estetik sonuçların ömrünü etkileyebilir. Gençlik ipi, hyalüronik asit ve botulinyum toksin gibi diğer kozmetik tedavilerle birlikte mükemmel bir tamamlayıcıdır.

Gençlik ipinin hammadesi nedir?

Gençlik İpi, bileşenleri tamamen natürel ve emilebilirdir. Bio-emilebilir sütur ve üzerinde yine bio-emilebilir çift yönlü küçük konilerden oluşur. Gençlik ipinde kullanılan bu materyaller sertifikalıdır ve yıllardır cerrahi alanında kullanılmaktadır.

Silhoutte Soft kimlere uygulanabilir?

Gençlik ipi, cildinde yaşlanma belirtileri henüz gözükmeye başlamamış tüm kadın ve erkeklere uygulanabilir. Uygulamanın en önemli özelliği, yüzdeki yaşlanma belirtilerinin etkilerini, daha oluşmadan ertelemesidir.

Gençlik ipi tedavisi sonrasında dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

Gençlik İpi uygulaması, doktorunuz tarafından yapılan 30 dakikalık bir tedavidir, Sonuçlar en baştan itibaren natüreldir. Görünüşünüzü rahatlamış ve yüzünüzü tazelenmiş hissedeceksiniz. Bu işlem gençleştirme sağlayacak aynı zamanda da yüz ifadenize canlılık getirecektir. Yüz hatlarını iyileştirir ve hacim kazandırarak daha genç bir görünüm sağlar.

Silhoutte Soft (Gençlik İpi) yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Diğer Medikal Estetik Cihazları

Cerrahi Dışı Tedaviler