Saç Mezoterapisi

İlk bakışta en çok dikkat çeken noktalardan birisi saçlarımızdır. Saçımızın kalitesi, rengi, uzunluğu farklı farklıdır ve herkesin farklı yaşam tarzlarını yansıtmaktadır. Artık 7’den 70’e, kadın erkek ayırt etmeden herkes, saç dökülmesi, azalması gibi çeşitli sorunlar ile karşı karşıya gelebiliyor. Birçok nedenle ortaya çıkan bu sorunların gelişen teknolojiler sayesinde tedavisi mümkün. Bu teknolojilerden önemli bir tanesi olan saç mezoterapisi, saçlarımızın ihtiyaç duyduğu vitaminler, mineraller, aminoasitler ve yüzey genişleticilerin saçlı deriye direkt enjekte edilmesi işlemidir.

Saçlar neden dökülür?

Saç dökülmesinin en büyük sebebi, genetik faktörlerdir ancak başka sebeplerden de saçlarınız dökülebilir. Yetersiz ve dengesiz beslenme saç kalitesini etkiler. Gerilim ve üzüntüler tüm vücut sağlığını ve bağışıklık sistemini bozar ve bu da saç dökülmesine neden olur. Tiroit bezi hormonlarının dengesiz çalışması saç dökülmesine sebep olabilir. Saçlar cansız, kuru ve soluk görünür. Doğum sonrası, menopoz ve menopoz sonrası dönemlerde, diabet hastalığı, beslenme bozuklukları, çeşitli ilaç kullanımları, kansızlık, sistemik hastalıklar da saç dökülmelerine sebep olabilen faktörlerdir. Mevsimsel dökülme adı verilen saç dökülmesi, özellikle bahar aylarında artmaktadır.

Saç mezoterapisi nasıl yapılır?

Saç mezoterapisi tedavisi ortalama 7-8 seans civarı uygulanır. Mezoterapi işlemi yaklaşık olarak 10-15 dakika sürmektedir. Saç mezoterapisi uygulanan kişinin saçlı derisinde kan dolaşımı artışı sağlanacağından, kişinin saçının kalınlaşmasına yardımcı olacaktır. Bu sayede dökülme en az seviyeye inmiş olur, hatta saç dökülmesinin çoğu kişide durduğu gözlemlenmiştir.

Saç mezoterapisinde kullanılan başlıca maddeler nelerdir?

Saç mezoterapisinde cilde uygulanan başlıca maddeler,Vitamin A, Vitamin C, Vitamin H (Biotin),Vitamin B5 (Dexpanthenol), Damar genişleticiler,  Multivitaminler (vitamin D2, E, B1, B2, B6,C,PP,Panthenol) ve Minerallerdir (sülfür, bakır, cobalt, çinko, magnesium, manganese, fosfor, selenyum). Saç mezoterapisinden sonra yan etki olasılığı düşüktür. İlk seanslarda mezoterapi yapılan günler baş ağrısı olabilir. İlk 1-2 seansta saç dökülmesinde geçici artış olur. Daha sonra düzelir.

Saç Mezoterapisi yolları, yöntemleri hakkında sorunuzu çekinmeden gönderebilirsiniz.

Diğer Saç Tedavi Yöntemleri